Arbejdsfællesskab_960
Arbejdsfællesskabet

Det gode arbejdsfællesskab - hvordan sikrer vi det efter Covid-19 

Mange danske virksomheder har i forbindelse med nedlukningen af landet oplevet radikale ændringer i vilkårene for arbejdsfællesskabet: fx samarbejdsformer, kommunikation og fysisk adskillelse.

Flere virksomheder har oplevet, at bl.a. fleksibiliteten i hjemmearbejdet og effektiviteten i online møder bidrager positivt til en succesfuld arbejdsdag.
Samtidig har tvungne hjemmearbejdspladser også vist behovet for, at vi indgår i det fællesskab, som udgøres af relationer til kolleger, samarbejdspartnere og kunder.

Tid til refleksion over det fremtidige arbejdsfællesskab
Derfor er det nu, det er oplagt at være opmærksom på, hvordan arbejdsfællesskabet er i jeres organisation, og hvordan det skal være fremover.

CRECEA rådgiver din virksomhed, så både den konkrete opgaveløsning og  arbejdsfællesskaber tænkes ind i jeres fremtidige hverdag.
Rådgivningen er henvendt til ledere og medarbejdere, som ønsker at optimere arbejdsfællesskabet og dermed varetage trivsel og effektivitet.

Eksempel på indhold på temadag

  • Det gode arbejdsfællesskab – hvad er det? Hvilken betydning har det?
  • Hvordan ser det ud hos jer? Hvad er behovet?
  • Tips og tricks til at sikre det gode arbejdsfællesskab
  • Handleplan for jeres virksomhed

Pris

½ temadag kr. 13.210,- ekskl. Moms
1/1 temadag kr. 23.610,- ekskl moms

Kontakt

Sådan kommer du i gang

Kontakt CRECEA i formularen til højre, på tlf. 70108600 eller på crecea@crecea.dk, så finder vi en ledig arbejds- og organisationspsykolog.

Del